wtorek, 28 maja 2013

Prolog

Hej wam nazywam się Casandra Emily Philips, mam 17 lat. Jestem ciemną blondyną z niebieskimi oczami. Uwielbiam w-f, często uprawiam sport. Ale jeśli chodzi o moje ukochane zajęcie to jest nim śpiewanie oraz granie na instrumentach. Ile bym dała, żeby dostać się do szkoły muzycznej, najlepiej do tej gdzie teraz będzie się uczyć  mój ulubiony zespół R5. Akurat tak się ułożyło, że moja mama ponownie się ożeniła, tym razem z bogatym facetem o imieniu Harry. No więc razem z moją najlepszą przyjaciółką Cass, czyli Cassidy Aramis, ja zawsze mówię do niej, że jest córką muszkietera, ponieważ jej nazwisko jest takie samo jak nazwisko bohatera "Trzech Muszkieterów", nie ukrywam, że nigdy nie czytałam książki, za to film był super. Ale przechodząc do rzeczy strasznie się cieszyłam, że mam szanse na naukę w tak wspaniałej szkole, nawet w najpiękniejszych snach nie śniłam, że tam się dostane. A zapomniałam wspomnieć, że mieszkam na przedmieściach  L.A.. Zapomniałam dodać, że ze mną i Cassy także jedzie mój brat Mayson (Mejson) jest on o 2 lata starszy ode mnie, czyli 19 lat. On także lubi sport i muzykę. Mój brat został, że tak powiem zmuszony ze mną jechać, ponieważ on chciał w L.A. chodzić do szkoły, ale on dostawał wszystko co chciał, więc teraz moja kolej dostać to co ja chce. Mimo tego, że często się z bratem kłócę to się lubimy. Tylko jeden dzień i nowa szkoła.

~*~*
Hejka, to mój pierwszy blog i proszę o wyrozumiałość dla mnie. I jak prolog? Pierwszy rozdział spróbuje napisać jak najszybciej...
Jula

2 komentarze:

  1. Super :)
    Czekam na 1 rozdział :)
    ps. mogłabyś wyłączyć weryfikację obrazkową?

    OdpowiedzUsuń
  2. ciekawe...czekam na rozdział:)

    OdpowiedzUsuń